Reklamácia a vrátenie tovaru
Zakúpený tovar Vám nevyhovuje, alebo sa nám niečo nepodarilo a chcete uplatniť reklamáciu? Obratom všetko vybavíme k Vašej spokojnosti.
Reklamácia - ako postupovať?
Pokiaľ je s dodaným tovarom čokoľvek v neporiadku, kontaktujte nás, prosím, prostredníctvom kontaktného formulára, e-mailom na info@sablio.sk alebo na zákazníckej linke +420 228 222 126 a informujte nás o zámere uplatniť reklamáciu.
Vašu reklamáciu spracujeme a zašleme Vám potvrdenie o jej prijatí, v ktorom bude uvedený postup na jej najrýchlejšie vybavenie. Hoci sme si vedomí, že na vybavenie reklamácie môže byť až 30 dní, snažíme sa všetko riešiť v čo najkratšom možnom čase a reklamáciu štandardne riešime do týždňa.
V prípade, že budete vyzvaní na zaslanie reklamovaného tovaru na našu adresu, priložte, prosím, do zásielky potvrdenie o prijatí reklamácie, alebo list s číslom objednávky - urýchli sa tým reklamačný proces. Bez predchádzajúcej výzvy nám prosím reklamovaný tovar nezasielajte späť.
V zaslanom e-maile prosím uveďte nasledujúce informácie:
- číslo objednávky
- názov reklamovaného výrobku
- závada - závadu prosím špecifikujte čo najlepšie, vďaka konkrétnej špecifikácii sme potom schopní navrhnúť najrýchlejšie riešenie situácie
- ideálne priložte fotografie prípadného poškodenia tovaru/zásielky alebo nám ich zašlite na info@sablio.sk
Jednoduchým odoslaním tovaru na našu adresu môže dôjsť k zbytočnému oneskoreniu vo vybavení reklamácie.
Vrátenie tovaru v 14-dňovej lehote - ako postupovať?
Všetok tovar bez zákazkovej úpravy (potlač, gravírovanie, atypické rozmery, našitie riasiacej stuhy, zatemňovacia verzia závesu a pod.) je možné vrátiť nepoškodený a nepoužitý v zákonnej lehote 14 dní od prevzatia.
- Kontaktujte nás e-mailom na info@sablio.sk alebo prostredníctvom kontaktného formulára o Vašom zámere odstúpiť od kúpnej zmluvy. Ak je dôvodom vrátenia tovaru funkčná chyba alebo poškodenie výrobku, uveďte to prosím do daného e-mailu.
- V e-maile, prosím, uveďte číslo Vašej objednávky - ideálne citujte jeden z predchádzajúcich zaslaných emailov o prijatí alebo odoslaní objednávky, a číslo účtu na vrátenie platby.
- Po prijatí e-mailu Vašu žiadosť spracujeme a zašleme Vám potvrdenie o jeho prijatí na e-mail spoločne s adresou na doručenie. Žiadosť bude vybavená v pracovných dňoch do 24 hodín od jej prijatia.
- Potvrdenie zaslané e-mailom vytlačte a vložte do zásielky pred jej odoslaním, prípadne vložte list papiera s číslom objednávky. Tovar, prosím, vhodne zabaľte, aby nemohlo počas prepravy dôjsť k jeho poškodeniu. Zásielky zaslané na dobierku nebudú prevzaté.
- Po prijatí zásielky na sklade bude vystavený dobropis a kúpna cena bude vrátená na Váš účet.