Loading...

Reklamácia a vrátenie tovaru


Zakúpený tovar Vám nevyhovuje, alebo sa nám niečo nepodarilo a chcete uplatniť reklamáciu? Obratom všetko vybavíme k Vašej spokojnosti.
 

Reklamácia - ako postupovať?

Pokiaľ je s dodaným tovarom čokoľvek v neporiadku, kontaktujte nás, prosím, prostredníctvom kontaktného formulára, e-mailom na info@sablio.sk alebo na zákazníckej linke +420 228 222 126 a informujte nás o zámere uplatniť reklamáciu.

Vašu reklamáciu spracujeme a zašleme Vám potvrdenie o jej prijatí, v ktorom bude uvedený postup na jej najrýchlejšie vybavenie. Hoci sme si vedomí, že na vybavenie reklamácie môže byť až 30 dní, snažíme sa všetko riešiť v čo najkratšom možnom čase a reklamáciu štandardne riešime do týždňa.

V prípade, že budete vyzvaní na zaslanie reklamovaného tovaru na našu adresu, priložte, prosím, do zásielky potvrdenie o prijatí reklamácie, alebo list s číslom objednávky - urýchli sa tým reklamačný proces. Bez predchádzajúcej výzvy nám prosím reklamovaný tovar nezasielajte späť.

V zaslanom e-maile prosím uveďte nasledujúce informácie:

  • číslo objednávky
  • názov reklamovaného výrobku
  • závada - závadu prosím špecifikujte čo najlepšie, vďaka konkrétnej špecifikácii sme potom schopní navrhnúť najrýchlejšie riešenie situácie
  • ideálne priložte fotografie prípadného poškodenia tovaru/zásielky alebo nám ich zašlite na info@sablio.sk

Jednoduchým odoslaním tovaru na našu adresu môže dôjsť k zbytočnému oneskoreniu vo vybavení reklamácie.
 

Vrátenie tovaru v 14-dňovej lehote - ako postupovať?

Všetok tovar bez zákazkovej úpravy (potlač, gravírovanie, atypické rozmery, našitie riasiacej stuhy, zatemňovacia verzia závesu a pod.) je možné vrátiť nepoškodený a nepoužitý v zákonnej lehote 14 dní od prevzatia.

  • Kontaktujte nás e-mailom na info@sablio.sk alebo prostredníctvom kontaktného formulára o Vašom zámere odstúpiť od kúpnej zmluvy. Ak je dôvodom vrátenia tovaru funkčná chyba alebo poškodenie výrobku, uveďte to prosím do daného e-mailu.
  • V e-maile, prosím, uveďte číslo Vašej objednávky - ideálne citujte jeden z predchádzajúcich zaslaných emailov o prijatí alebo odoslaní objednávky, a číslo účtu na vrátenie platby.
  • Po prijatí e-mailu Vašu žiadosť spracujeme a zašleme Vám potvrdenie o jeho prijatí na e-mail spoločne s adresou na doručenie. Žiadosť bude vybavená v pracovných dňoch do 24 hodín od jej prijatia.
  • Potvrdenie zaslané e-mailom vytlačte a vložte do zásielky pred jej odoslaním, prípadne vložte list papiera s číslom objednávky. Tovar, prosím, vhodne zabaľte, aby nemohlo počas prepravy dôjsť k jeho poškodeniu. Zásielky zaslané na dobierku nebudú prevzaté.
  • Po prijatí zásielky na sklade bude vystavený dobropis a kúpna cena bude vrátená na Váš účet.


Napíšte nám :)

vaše príbehy

Ohlasy našich zákazníkov

Je skvelé, že robíte radosť ostatným a my môžeme byť toho malou súčasťou.

Veľká spokojnosť, tovar veľmi rýchlo doručený a vyzeral presne ako na obrázku.

Recenzia od Timey
Timea Bratislava

Rýchle dodanie, super komunikácia s obchodom.

Recenze od Martina
Martin Košice

Spolupracujte s nami

Máme znalosti, technológiu a vášeň pre to, čo robíme. Ponúkame rôzne možnosti spolupráce pre firmy. Pomôžeme vám rozšíriť sortiment a osloviť nových zákazníkov.