Často kladené otázky
Kde tovar vyrábate?
Všetok tovar vyrábame v našom podniku v Prahe, kde máme všetky naše technológie a šijaciu dielňu. Vďaka tomu máme kompletný výrobný proces plne pod kontrolou a dozeráme na výstupnú kvalitu, za ktorou si stojíme.
Máte všetok tovar na sklade?
Dostupnosť máme uvedenú na produktových kartách, niektoré produkty máme na sklade, a tie, ktoré nemáme, obratom vyrobíme.
Ako rýchlo mi bude objednávka doručená?
Všetky objednávky sa snažíme vybaviť čo najrýchlejšie a štandardne ich doručíme do 2 - 5 dní v závislosti od toho, čo objednávka obsahuje. Nejaký tovar je vyrobený rýchlejšie (gravírované darčeky), pri ďalších je zasa výrobný proces zložitejší a zaberie 2-4 dni, čo platí najmä pre bytový textil.
Ako môžem objednávku stornovať?
V prípade, že si želáte objednávku stornovať, stačí nás kontaktovať na info@sablio.sk, cez kontaktný formulár alebo na našej zákazníckej linke +420 228 222 126. Objednávky na zákazku, ktoré už boli zadané do výroby, prípadne objednávky, ktoré už boli pripravené na odoslanie/ predané dopravcovi, už nie je možné stornovať.
V zásielke nebola priložená faktúra, ako ju získam?
Snažíme sa ísť s dobou a taktiež šetriť životné prostredie, preto faktúry zasielame v elektronickej podobe. Faktúru vo formáte PDF vždy nájdete v prílohe e-mailu s informáciou o tom, že sme zásielku pripravili na odoslanie.
Tovar dorazil poškodený, čo mám robiť?
Pokiaľ bola zásielka porušená už pri doručení, správny postup je prevzatie zásielky odmietnuť a spísať s kuriérom protokol o poškodení. Ak bol balíček v poriadku, ale je poškodený obsah, kontaktujte nás, prosím, na info@sablio.sk, cez kontaktný formulár alebo na našej zákazníckej linke +420 228 222 126, situáciu dáme ihneď do poriadku.
Zásielka dorazila nekompletná, ako mám postupovať?
Zásielky vždy posielame kompletné a v jednom balíčku, pokiaľ nejde o skutočne veľkú objednávku. Ak Vám dorazil balíček nekompletný, znamená to, že expedient dostane za uši a my Vám dlžíme ospravedlnenie. Kontaktujte nás, prosím, na info@sablio.sk, cez kontaktný formulár alebo na našej zákazníckej linke +420 228 222 126 a chýbajúci tovar Vám obratom dopošleme na naše náklady.
Ako je to s možnosťou vrátenia či výmeny tovaru?
Všetok tovar bez zákazkovej úpravy (potlač, gravírovanie, atypické rozmery, našitie riasiacej stuhy, zatemňovacia verzia závesu a pod.) je možné vrátiť nepoškodený a nepoužitý v zákonnej lehote 14 dní od prevzatia. Ak Vám tovar nevyhovuje a chceli by ste ho vymeniť za iný, aj to je možné - stačí nás kontaktovať na info@sablio.sk, cez kontaktný formulár alebo na našej zákazníckej linke +420 228 222 126 a dohodneme sa na postupe.
Mám záujem o tovar v inom rozmere či s iným motívom, ako mám postupovať?
Takmer všetky produkty z našej ponuky môžeme vyrobiť na zákazku - najčastejšie vyrábame závesy s vlastným rozmerom a záclony na mieru. Ak máte špecifickú požiadavku, ozvite sa nám na info@sablio.sk alebo cez kontaktný formulár. :)
Nachádzam sa mimo Slovenska a chcel by som si u Vás objednať, je to možné?
Náš e-shop SABLIO funguje taktiež v Českej republike, ale zvládneme aj Rakúsko, Belgicko, Bulharsko, Nemecko, Dánsko, Estónsko, Španielsko, Fínsko, Francúzsko, Grécko, Chorvátsko, Maďarsko, Švajčiarsko, Írsko, Taliansko, Lichtenštajnsko, Litvu, Luxembursko, Lotyšsko, Holandsko, Nórsko, Poľsko, Portugalsko, Rumunsko, Švédsko a Slovinsko. Pri zasielaní do zahraničia (okrem Slovenska) je nutná úhrada vopred a zásielka bude doručovaná prostredníctvom kuriéra GLS. Máte záujem o doručenie do niektorej z týchto krajín? Kontaktujte nás! :)
Akým spôsobom robíte potlač na látku?
Pre veľkoformátovú tlač na látku používame metódu sublimácie. Ide o vysokoodolnú a stálofarebnú tlač, kde sa farba dostane až do samotných vlákien a stane sa tak súčasťou látky. Farby sú pestré, sýte a nesperú sa. Na potlač tričiek, mikín a ďalších odevov tak používame modernú technológiu DTF, ktorá nám umožňuje detailnú a vysokokvalitnú potlač na textil, tlačíme zložité a farebne bohaté vzory, potlače sú trvanlivé, odolné a veľmi flexibilné.
Chcel/a by som fotodarček, ale neviem si ho navrhnúť, pomôžete mi?
S návrhom fotodarčeka Vám určite radi pomôžeme. Pri každom fotodarčeku je doplnková služba "Chcem vytvoriť návrh od Vás" za 7,99 €. A ako to funguje? Zašlete nám fotografie a Vašu predstavu e-mailom, naše grafické štúdio vypracuje návrh za Vás. Zároveň upozorníme na možné nedostatky (napr. nedostatočná kvalita fotografií) a konečný návrh Vám zašleme na schválenie. V cene sú zahrnuté dve úpravy, každá ďalšia je za príplatok 3,99 €.
Chcel/a by som fotodarček, ale nemám fotografie v elektronickej podobe - len fyzicky - ako mám postupovať?
Aj s týmto si dokážeme poradiť. Po predchádzajúcej dohode nám stačí zaslať fotografie na adresu našej prevádzkarne, oskenujeme ich a vytvoríme návrh za Vás. Cena za oskenovanie jednej fotografie je 0,60 €, od 10 fotografií je cena 0,40 €/fotografia. Príprava návrhu obsahujúca dve dodatočné úpravy stojí 7,99 €, každá ďalšia úprava za príplatok +3,99 €.
Chcel/a by som vlastné gravírovanie na sklo či drevo - je to možné?
Áno, je to možné. Kontaktujte nás s konkrétnou požiadavkou a urobíme všetko pre to, aby sme Vám prianie splnili.